COLEGIUL UNIVERSITAR ”SPIRU HARET” - DOMENII: ASISTENȚI SANITARI, PRODUCȚIE MEDIA ȘI IT *** COLEGIUL UNIVERSITAR ”SPIRU HARET” ARE SEDII ÎN BUCUREȘTI ȘI CRAIOVA *** DETALII PUTEȚI OBȚINE LA SEDIUL UNIVERSITĂȚII ”SPIRU HARET”, STR. ION GHICA NR. 13, SECTOR 3, BUCUREȘTI, TEL: 021.310.0075/ int. 206, 0721.80.85.77 SAU STR. VASILE CONTA NR. 4, CRAIOVA - TEL: 0251.43.22.95 *** ADMITERE 2019 - UNIVESRITATEA ”SPIRU HARET” VIITORII STUDENȚI POT OPTA PENTRU UNUL DIN CELE 48 DE PROGRAME DE STUDII DE LICENȚĂ ȘI 34 DE PROGRAME DE MASTERAT *** STUDENŢII ŞI MASTERANZII DIN SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT UNIVERSITAR SAU POSTLICEAL, POT BENEFICIA DE CREDITE BANCARE PENTRU PLATA STUDIILOR, FĂRĂ DOBÂNDĂ, CU TERMEN DE RAMBURSARE DE 10 ANI ŞI TERMEN DE GRAŢIE DE 5 ANI ***

RECOMANDARI

TARGUL DE TURISM 2018 ÎN CIFRE

21 noiembrie 2018
TARGUL DE TURISM 2018 ÎN CIFRE
Targuri si Expozitii
0

S-a încheiat Târgul de Turism al României!

10.000 de vizitatori și-au planificat vacanțele în cele mai frumoase destinații

 

Între 15 şi 18 noiembrie 2018, în Centrul Expoziţional ROMEXPO, s-a desfășurat ediţia aniversară a Târgului de Turism al României.

 

10.000 de vizitatori au avut la dispoziție cea mai variată ofertă pentru petrecerea timpului liber. Fie că vorbim de locuri din România sau destinații exotice, Târgul de Turism al României a satisfăcut toate cerințele pasionaților de călătorii.

215 companii au expus pe o suprafață de 10.200 de mp, în creștere cu 36% față de ediția din 2017, și au întâmpinat publicul cu cele mai avantajoase pachete turistice: asigurări de călătorie şi alte servicii complementare – transport, bilete de călătorie etc. reduceri considerabile aplicate pachetelor de călătorie către destinaţii exotice; accesorii utile, unice, moderne şi adaptabile, în funcţie de tipul şi scopul călătoriilor.

Gradul de internaţionalizare a celei de-a 40-a ediții a Târgului de Turism al României a fost de 17%, 17 ţări promovându-şi zonele şi obiectivele turistice: Albania, Bulgaria, Chile, Cuba, Cehia, România, Germania, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Luxemburg, Republica Moldova, Palestina și Serbia.

Menționăm că această ediție a Târgului de Turism a beneficiat de participarea oficială a următoarelor țări: Bulgaria, Cuba, India, Indonezia, Palestina.

Promovarea turismului românesc a fost o componentă esențială a târgului. ROMEXPO, partenerii săi și agențiile de turism au acordat și la această ediție o atenție deosebită turismului românesc.

Zonele cu potențial turistic mare au fost promovate la târg prin intermediul consiliilor judeţene şi locale, astfel încât publicul a avut ocazia de a afla informaţii diverse despre: peisajele fascinante ale României, din toate regiunile ţării, despre istorie şi valori culturale artistice şi gastronomice din:

  • județele: Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Brașov, Botoșani, Caraș-Severin, Constanța, Gorj, Hunedoara, Maramureș, Mureș, Neamț, Suceava, Vâlcea.
  • orașele: Băile Herculane, Botoșani, București, Dorohoi, Mangalia, Moreni, Piatra Neamț, Techirghiol, Vatra Dornei;
  • comunele: Aroneanu, Copalnic, Cotnari, Drânceni, Mănăștur, Tătăruși, Tupilați.

Expozanții s-au prezentat și cu promoții speciale pentru petrecerea Sărbătorilor de Iarnă în zonele de munte din România.

De asemenea, în cadrul celei de-a 40-a ediţii a celui mai mare eveniment de turism din ţară, pasionații de călătorii au fost așteptați și cu oferte speciale la cele mai frumoase destinații din străinătate. Astfel, timp de patru zile, vizitatorii au avut ocazia să se informeze şi să aleagă vacanţele sau călătoriile care s-au pliat cel mai bine pe bugetele şi stilul lor de viaţă, către destinaţii  precum: Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria, Italia, Spania, Franţa, Marea Britanie, Olanda, India, Iordania, Palestina, Tanzania.

Mai mult decât atât, evenimentul a fost locul ideal pentru stabilirea şi desfăşurarea întâlnirilor de afaceri din industria turismului.

Pe parcursul celui mai important eveniment de turism al toamnei, s-au desfășurat 27 de activități conexe pe teme precum: dezvoltarea turismului de calitate și a bioturismului, sustenabilitatea în turism sau ce înseamnă turismul social.

Târgul de Turism al României este organizat de ROMEXPO, bianual, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi cu sprijinul: Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).

Pentru înscrierea la următoarea ediție a Târgului de Turism al României puteți lua legătura cu echipa de organizare.

Date de contact: https://www.targuldeturism.ro/contact-2/

 

 

Pentru informaţii destinate presei:

Oana Netbai, PR Romexpo

mailto: pr@romexpo.ro,

Tel: 0758/ 837 759 sau +40 21 207.70.00/ int. 1221

Comments are closed.